ibooks Author


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 8877
:: بازدید سال : 22789
:: بازدید کلی : 207266

RSS

Powered By
loxblog.Com

ibooks Author
شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 10:52 | بازدید : 1183 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

در این کنفرانس که اپل از iBooks 2 نیز برای شیوه جدید مطالعه کتاب‌ها رونمایی کرد، امکان دیگری را از طریق برنامه‌ای با نام iBooks Author برای کاربران خود فراهم آورد تا به کمک آن بتوانند با قابلیت‌های بسیاری، کتاب‌های مختلفی را برای این منظور طراحی نمایند.

 

احتمالا شما هم می‌دانید که امروز، اپل کنفرانسی را با موضوع آموزش در شهر نیویورک برگزار کرد که دقایقی پیش به پایان رسید. در این کنفرانس صحبت از دیجیتالی کردن کتاب‌های درسی کودکان شد و اپل خبر از همکاری ناشران بزرگ آمریکایی برای این منظور خبر داد تا کودکان با توجه به معایب کتاب‌های درسی فعلی مانند قیمت بالا، سنگین بودن و عدم امکان جستجو در آن بتوانند کتاب‌های جدید را روی تبلت‌های iPad مطالعه کنند.

ibooks-author-1.jpg

در این کنفرانس که اپل از iBooks 2 نیز برای شیوه جدید مطالعه کتاب‌ها رونمایی کرد، امکان دیگری را از طریق برنامه‌ای با نام iBooks Author برای کاربران خود فراهم آورد تا به کمک آن بتوانند با قابلیت‌های بسیاری، کتاب‌های مختلفی را برای این منظور طراحی نمایند.

ibooks-author-2.jpg

برنامه iBooks Author که از همین حالا روی فروشگاه مک به‌طور رایگان قابل دریافت است، این امکان را می‌دهد تا هر نوع کتاب مختلفی را به‌وسیله آن طراحی نمایید. امکان اضافه کردن عکس، ویدیو، فایل‌های Keynote و حتی کدهای HTML5 و جاوا اسکریپت در این برنامه برای تولید کتاب‌های جدید اپل وجود دارد.

کاربران در انتها می‌توانند با ایجاد جلد برای کتاب‌های خود و پیش‌نمایش آن در دستگاه‌های آی‌پد، آن‌ها را با چند کلیک ساده روی iBookstore ثبت کنند. حتی اگر قصد فروش کتاب‌های خود را نداشته باشید نیز می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها خروجی بگیرید و با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. همچنین iBooks Author امکان دریافت خروجی PDF از کتاب‌ها را نیز به شما می‌دهد.

برای دریافت iBooks Author می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

 

itunes.apple.com/gb/app/ibooks-author/id490152466

 




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: